Marketer မ်ားဟာ မိမိရဲ႕ website ကို ဝင္ေရာက္လာမယ့္ Audience အေရအတြက္ရဲ႕ အေျခအေနမ်ားကို တိုင္းတာၿပီး မိမိ website ရဲ႕ အေျခအေနကိုေလ့လာေစာင့့္ၾကည့္လ်ွက္႐ွိၾကပါတယ္။ အခုလို Ads Manager မွ ေစာင့္ၾကည့္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ Facebook Pixel ကို install ျပဳလုပ္ေပးရပါတယ္။ Install ျပဳလုပ္ခ်ိန္ဟာ အမ်ားဆံုး ၁ နာရီေလာက္သာ ၾကာျမင့္မွာျဖစ္တဲ့အတြက္ လြယ္ကူတယ္လို႔ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ပထမဆံုး Ads Manager ရဲ႕ Assets tab မွ Pixels ကိုႏိွပ္ပါ။
မိမိက Pixel ကို install ျပဳလုပ္ထားျခင္းမ႐ွိပါက Create Pixel ဟုေပၚေနမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ Create Pixel ကိုႏိွပ္ေပးလိုက္ပါ။
ၿပီးတဲ့အခါမွာ Name သတ္မွတ္ၿပီး Next button ကိုႏိွပ္ပါ။
Facebook Pixel ကို install ျပဳလုပ္ခ်ိန္တြင္ နည္း ၂ နည္းနဲ႔ install ျပဳလုပ္လို႔ရပါတယ္။ အကယ္၍ မိမိက Copy Paste နည္းကိုအသံုးျပဳခ်င္ပါက ဒုတိယနည္းကိုေရြးပါ။
Install လုပ္ရာတြင္ မိမိကိုယ္တိုင္လုပ္ႏိုင္သလို မိမိ Company ရဲ႕ Programmer မ်ားအား Email ပို႔ုၿပီးလည္း ကူညီခိုင္းလို႔ရပါတယ္။
Code မ်ားကို Copy လုပ္ၿပီး မိမိ website ရဲ႕ header tag <head>....</head> ထဲသြားၿပီး paste လုပ္ရပါမယ္။ မိမိ website တစ္ခုခုရဲ႕ Setting ထဲမွ Insert Header and Footer page ဆိုတာေလး႐ွိပါလိမ့္မယ္။ ထိုေနရာမွာ မိမိ copy လုပ္လာတဲ့ code မ်ားကို Paste လုပ္ၿပီး Save ကို ႏိွပ္လိုက္ပါ။
Audience ကိုသာမက အျခားေသာ feature မ်ားပါၾကည့္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ Function အေသးေလးမ်ားကိုပါ Code ထဲမွာ ထပ္မံထည့္သြင္းလို႔ရပါတယ္။
Facebook Pixel ကို install လုပ္ၿပီးပါက Facebook ရဲ႕ Ads Manager အပိုင္းမွာ Standard Event မ်ားကို လက္ေတြ႕ၾကည့္႐ႈ အသံုးျပဳလို႔ရပါၿပီ။ အကယ္၍ မိမိက Custom အပိုင္းမ်ားကို Rule မ်ားေဆာက္ၿပီး ၾကည့္ခ်င္ပါက Ads Manager မွ Facebook Pixel Tab ကိုသြားပါ။ ၿပီးတဲ့အခါ Create Conversion ကို ႏိွပ္ပါ။
Rule မွာ မိမိ ဆန္းစစ္ခ်င္တဲ့ Keyword URL ကို ထည့္သြင္းပါ။ Category အပိုင္းမွာလည္း URL နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အဆင္ေျပတဲ့အရာကိုျဖည့္ပါ။ ၿပီးတဲ့အခါ Custom Conversion name ကိုေပးလိုက္ပါ။
Standard သေဘာတရားျဖစ္တဲ့ Facebook Pixel Page ရဲ႕အေၾကာင္းကို ဆက္လက္ ေျပာျပပါမယ္။ Assets tab ေအာက္မွ Pixels page ကိုသြားပါ။
Pixel Page ဟာဆို အခ်က္ ၆ ခ်က္ႏွင့္ ၾကည့္လို႔ရပါတယ္။
(၁) Time frame - Conversion လုပ္ရန္ အခ်ိန္အပိုင္းမ်ားကိုခ်ိန္ညိွလို႔ရပါတယ္။
(၂) Toolbar - Create Ad နဲ႔ Create Audiences စတဲ့ function မ်ားကိုျပဳလုပ္ႏိုင္ၿပီး Action အပိုင္းမွာ Facebook Pixel name နဲ႔ code မ်ားကိုျပင္လို႔ရၿပီး Email ပို႔လို႔ရမွာပါ။
(၃) Traffic data - မိမိ website မွာ traffic ဘယ္ေလာက္ရၿပီလဲဆိုတာၾကည့္လို႔ရတာပါ။
(၄) Facebook Pixel details - Facebook Pixel ရဲ႕ အခ်ိဳ႕ေသာ အေျခခံအခ်က္အလက္မ်ားကို ၾကည့္လို႔ရတာပါ။
(၅) Custom Audiences - Facebook Pixel ႏွင့္ပတ္သက္တဲ့ မိမိဖန္တီးထားတဲ့ Audiences မ်ားျဖစ္ပါတယ္။
(၆) Data filters - Data မ်ားကို URL ၊ Devices ၊ Domain နဲ႔ Event မ်ားအလိုက္ count အေရအတြက္မ်ားကို ၾကည့္လို႔ရတာဘဲျဖစ္ပါတယ္။
0 comments:
Post a Comment