Mark Zuckerberg ရဲ႕ေျပာၾကားခ်က္အရ လူအမ်ားဟာ Facebook မွာအခ်ိန္ကုန္ရာတြင္ အက်ိဳး႐ွိစြာ အသံုးခ်ႏိုင္ဖို႔အတြက္ အသံုးမဝင္တဲ့ post မ်ားလို႔ထင္ရတဲ့ post မ်ားကို Newsfeed မွာ ျပသရာတြင္ အႀကိမ္အေရအတြက္နဲ႔ Reach မ်ားကို ေလ်ွာ့ခ်သြားမယ့္ Algorithm အသစ္ျပဳလုပ္မယ္လို႔ေျပာထားပါတယ္။
ဒီ Algorithm နဲ႔ အညီ မိမိ page အတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္မယ့္နည္းမ်ားကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ Ad မ်ားရဲ႕ အဓိကအသက္က Engagement အပိုင္းျဖစ္ပါတယ္။
Custom Audience ကိုျပဳလုပ္ရာတြင္ "Everyone who engaged with your Page" ျဖစ္တဲ့ option ကိုေရြးၿပီး publish ျပဳလုပ္ေပးပါ။
Engagement နည္း ျဖင့္ Target ျပဳလုပ္ပါက Cost per Lead သာမက Number of Leads မွာပါ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ရေစမွာပါ။
ေနာက္တစ္နည္းကေတာ့ မိမိ အရင္ကျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ad မ်ားကို ဆန္းစစ္ၿပီး အေျခအေနၾကည့္ကာ အသံုးျပဳေပးသင့္ပါတယ္။ အဲ့အတြက္ Page ထဲသြားကာ Insights ကိုၾကည့္ပါ။
Scroll ဆက္လုပ္ၿပီး Your 5 Most Recent Posts မွ See All Posts ကိုႏိွပ္ကာ မိမိအရင္ကျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ Reach အေကာင္းဆံုး post ကိုေရြးပါ။
အဲ့အတြက္ Drop-down button ၃ ခုထဲမွ အေ႐ွ႕ဆံုးရဲ႕ drop-down ကိုႏိွပ္ကာ Reach ကိုႏိွပ္ပါ။
ဒုတိယ drop-down button မွ Engagement ကိုေရြးပါ။ ၂ ခ်က္လံုးလုပ္ၿပီးတဲ့အခါမွာ စတင္ၿပီး ေရြးလို႔ရပါၿပီ။
Percentage အမ်ားဆံုးရတဲ့ post မ်ားမွာသာ မိမိရဲ႕ ေငြကိုမ်ားမ်ားအသံုးျပဳေပးပါ။ ဒီနည္းကိုအသံုးျပဳၿပီး ေျပာင္းလဲေတာ့မယ့္ Facebook algorithm အသစ္ကို ေကာင္းစြာအသံုးခ်လိုက္ပါ။ မိမိ post ရဲ႕ Percentage Rate မ်ားေလ Facebook Algorithm အသစ္နဲ႔ ကိုက္ညီေလျဖစ္တဲ့အတြက္ ထိုနည္းအတိုင္းသာ ဆက္သံုးေပးဖို႔အၾကံျပဳပါရေစ။
0 comments:
Post a Comment