Comments

Saturday, June 2, 2018

Facebook ရဲ႕ ​ေျပာင္​းလဲ​ေတာ့မယ္​့ Algorithm ​ေပၚမူတည္​ၿပီး Ad cost ကို​ေလ်ွာ့ခ်နည္​း ********************************


Mark Zuckerberg ရဲ႕​ေျပာၾကားခ်က္​အရ လူအမ်ားဟာ Facebook မွာအခ်ိန္​ကုန္​ရာတြင္​ အက်ိဳး႐ွိစြာ အသံုးခ်ႏိုင္​ဖို႔အတြက္​ အသံုးမဝင္​တဲ့ post မ်ားလို႔ထင္​ရတဲ့ post မ်ားကို Newsfeed မွာ ျပသရာတြင္​ အႀကိမ္​အ​ေရအတြက္​နဲ႔ Reach မ်ားကို ​ေလ်ွာ့ခ်သြားမယ့္ Algorithm အသစ္​​ျပဳလုပ္​မယ္​​လို႔​ေျပာထားပါတယ္​။

ဒီ Algorithm နဲ႔ အညီ မိမိ page အတြက္​ အ​ေထာက္​အကူျဖစ္​မယ္​့နည္း​မ်ားကို ​ေဖာ္​ျပ​ေပးလိုက္​ပါတယ္​။ Ad မ်ားရဲ႕ အဓိကအသက္​က Engagement အပိုင္​းျဖစ္​ပါတယ္​။

Custom Audience ကိုျပဳလုပ္​ရာတြင္​ "Everyone who engaged with your Page" ျဖစ္​တဲ့ option ကို​ေရြးၿပီး publish ျပဳလုပ္​​ေပးပါ။

Engagement နည္း ​ျဖင္​့ Target ျပဳလုပ္​ပါက Cost per Lead သာမက Number of Leads မွာပါ အက်ိဳးသက္​​ေရာက္​မႈ ရ​ေစမွာပါ။ ​

ေနာက္​တစ္​နည္​းက​ေတာ့ မိမိ အရင္​ကျပဳလုပ္​ခဲ့တဲ့ ad မ်ားကို ဆန္​းစစ္​ၿပီး အ​ေျခအ​ေနၾကည္​့ကာ အသံုးျပဳ​ေပးသင္​့ပါတယ္​။ အဲ့အတြက္​ Page ထဲသြားကာ Insights ကိုၾကည့္ပါ။

Scroll ဆက္​လုပ္​ၿပီး Your 5 Most Recent Posts မွ See All Posts ကိုႏိွပ္​ကာ မိမိအရင္​ကျပဳလုပ္​ခဲ့တဲ့ Reach အ​ေကာင္​းဆံုး post ကို​ေရြးပါ။

အဲ့အတြက္​ Drop-down button ၃ ခုထဲမွ အ​ေ႐ွ႕ဆံုးရဲ႕ drop-down ကိုႏိွပ္​ကာ Reach ကိုႏိွပ္​ပါ။

ဒုတိယ drop-down button မွ Engagement ကို​ေရြးပါ။ ၂ ခ်က္​လံုးလုပ္​ၿပီးတဲ့အခါမွာ စတင္​ၿပီး ​ေရြးလို႔ရပါၿပီ။

Percentage အမ်ားဆံုးရတဲ့ post မ်ားမွာသာ မိမိရဲ႕ ​ေငြကိုမ်ားမ်ားအသံုးျပဳ​ေပးပါ။ ဒီနည္း​ကိုအသံုးျပဳၿပီး ​ေျပာင္းလဲ​ေတာ့မယ္​့ Facebook algorithm အသစ္​ကို ေကာင္း​စြာအသံုးခ်လိုက္​ပါ။ မိမိ post ရဲ႕ Percentage Rate မ်ား​ေလ Facebook Algorithm အသစ္​နဲ႔ ကိုက္​ညီ​ေလျဖစ္​တဲ့အတြက္​ ထိုနည္​းအတိုင္​းသာ ဆက္​သံုး​ေပးဖို႔အၾကံျပဳ​ပါရ​ေစ။

Share:

0 comments:

Post a Comment

Mr.KyawSwar ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းမ်ား

BTemplates.com

Powered by Blogger.

Contact Form

Name

Email *

Message *

Search This Blog

Blog Archive

Sponsor

ads

Recent Post

Gadget

Recent News

Pages

Popular Posts