မိမိရဲ့ Group ကို ထိထိေရာက္ေရာက္စီမံကာ ေကာင္းမြန္တဲ့ Facebook Community တည္ေဆာက္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ သိရမယ့္အခ်က္မ်ားကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။
(၁) Notification မ်ားကို On ေပးပါ။
- Member Request နဲ႔ New Post တို႔ႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ Notification ၂ ခုလံုးကို On ေပးပါ။ Group Admin ႏွင့္ Moderator တို႔က ထို Notification ရဲ႕တာဝန္မ်ား တစ္ေယာက္တစ္ခုစီ ခြဲယူကာ စနစ္က်က်စီမံသင့္ပါတယ္။ Post အတြက္ Notification On ရာမွာ Page ရဲ႕ Notification မွ All Posts ကို on ေပးႏိုင္သလို ထို post ကိုသြားၿပီး down arrow ကိုႏိွပ္ကာ Turn On Notification ကိုလည္းေရြးလို႔ရပါတယ္။
Member Request အတြက္ Notification On ရန္အတြက္ Group ရဲ႕ အစက္ ၃ စက္ button မွ Manage Group option ကိုေရြးေပးၿပီး Select Notification မွ Get notifications when people ask to join ကိုႏိွပ္ပါ။
Admin မွာသာမက Moderator ဆီမွာပါ Notification ေပၚေစမွာျဖစ္ပါတယ္။
(၂) Question Form ေဆာက္ပါ။
- မိမိ Group ရဲ႕ Quality ကိုျမႇင့္တင္ႏိုင္ဖို႔အတြက္သာမက မိမိ ရဲ႕ Group title ကို အမွန္အကန္ စိတ္ဝင္စားတဲ့သူမ်ားကိုသာ ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ Member Request လုပ္သူမ်ားကို ေမးခြန္း ၃ ခုအရင္ေျဖခိုင္းကာ ထိုအေျဖမ်ားကို Admin က တဖန္ဆန္းစစ္ၿပီးမွ Group ထဲသြင္းသင့္ပါတယ္။
Question Form ျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ Group မွ အစက္ ၃ စက္ button ကိုႏိွပ္ၿပီး Manage Group ကိုႏိွပ္ပါ။ ၿပီးေနာက္ Member Request ကိုေရြးၿပီး Setting ကိုႏိွပ္ကာ Question မ်ားျဖည့္ထည့္ပါ။
Member Request ေရာက္လာတာနဲ႔ ဒီေမးခြန္းမ်ားေျဖထားတာကိုေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။
(၃) Filter ျပဳလုပ္ၿပီး Approve လုပ္ပါ။
- Member မ်ားကို Approve ျပဳလုပ္ရာတြင္ သူတို႔ရဲ႕ အခ်က္အလက္မ်ားကို ဆန္းစစ္သင့့္ပါတယ္။
(၄) Problem Member မ်ားကိုဖယ္ထုတ္ပါ။
- Group ထဲမွာ ျပသာနာ႐ွာတတ္တဲ့ Member မ်ား ႐ွိေနပါက ဖယ္ထုတ္ပါ။ အဲ့အတြက္ Member ထဲသြားကာ မိမိဖယ္ထုတ္ခ်င္တဲ့ Member ကို ေရြးျပီး Remove from group ႏိွပ္ကာ ဖယ္ထုတ္လိုက္ပါ။
မိမိ Remove လုပ္လိုက္သူရဲ႕ Post ႏွင့္ Comment မ်ားကိုပါဖ်က္ဖို႔ option က်လာပါလိမ့္မယ္။ အဲ့အခါမွာ မိမိအလို႐ွိတဲ့ Information ကိုထပ္ထည့္ကာ confirm ႏိွပ္ေပးပါ။
Admin ကို အျခားသူမ်ား Report လုပ္ထားတဲ့ member မ်ားကိုလည္း Group ထဲမွ ထုတ္္ေပးလို႔ရပါတယ္။ အဲ့အတြက္ အစက္ ၃ စက္မွ Manage Group ကိုႏိွပ္ၿပီး Reported to Admin ကို ဝင္ၾကည့္ပါ။
(၅) Group type မ်ားျဖည့္ပါ။
- မိမိ Group ရဲ႕ type နဲ႔ About မ်ားကို လူအမ်ားသိေအာင္ျဖည့္ထည့္ေပးရပါမယ္။
အဲ့အတြက္ မိမိ Group ႏွင့္သက္ဆိုင္တဲ့ အဆင္အေျပဆံုး Group type တစ္ခုေရြးပါ။
ၿပီးတဲ့အခါ Tag ေရြးေပးရမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ အမ်ားဆံုး 5 ခုအထိေရြးေပးပါ။
အခ်ိဳ႕လုပ္ငန္းေတြကေတာ့ Location ေနရာေတြ႐ွိတဲ့အတြက္ address ျဖည့္ေပးရပါမယ္။
📷
(၆) Page (သို႔) အျခား Group မ်ားႏွင့္ခ်ိတ္ပါ။
- Group မွာ အျခားေသာ Page (သို႔) Group အေနနဲ႔ Post တင္ျခင္း comment ေပးျခင္းမ်ားျပဳလုပ္ခ်င္ပါက Link လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။
ဒါမ်ိဳးေတြမလုပ္ခင္မွာေတာ့ Account ေျပာင္းေပးသင့္ပါတယ္။
link လုပ္ၿပီးပါက မိမိ Page ရဲ႕ ဘယ္ဘက္ေဘးမွ Group အေနနဲ႔ ေပၚလာပါလိမ့္မယ္။
Page သာမက အျခား Group ႏွင့္လည္း ခ်ိတ္လို႔ရပါတယ္။ အဲ့အတြက္ မိမိ Group ရဲ႕ အစက္ ၃ စက္မွ Link Existing Group option ကို ေရြးပါ။ မိမိခ်ိတ္ခ်င္တဲ့ Group ကိုေရြးကာ Link ႏိွပ္ပါ။
ဒီလိုခ်ိတ္ထားျခင္းျဖင့္ Group အတြင္း႐ွိ Member မ်ားကို မိမိ ခ်ိတ္လိုက္တဲ့ Group အား join လုပ္ဖို႔ အလိုအေလ်ာက္ Recommend ေပးသြားမွာျဖစ္တယ္။
Facebook Page လိုမ်ိဳး Group မွာလည္း မိမိအလို႐ွိတဲ့ Email address ကို ျပင္ပိုင္ခြင့့္႐ွိပါတယ္။
(၇) Schedule ခ်ပါ။
- Group မွာတင္မယ့္ post မ်ားကို အခ်ိန္မ်ားသတ္မွတ္ၿပီး ဆိုင္းငံ့ထားလို႔ရပါတယ္။
Schedule ခ်ထားတဲ့ post မ်ားကို Scheduled Post ထဲဝင္ၿပီး Down arrow ကိုႏိွပ္ကာ Edit ၊ Delete စတဲ့ option အမ်ိဳးမ်ိဳးကိုျပဳလုပ္လို႔ရပါတယ္။
(၈) Group Insights ကိုဆန္းစစ္ပါ။
- Group Insights မွာ Growth details ၊ Engagement Details ၊ Member Details ႏွင့္ Download Details စတာေတြကို ဆန္းစစ္ၾကည့္႐ႈကာ Group ရဲ႕ အေျခအေနမ်ားကိုသိႏိုင္ပါတယ္။
0 comments:
Post a Comment